Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя акумулатора на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Колеги, някой имал ли е проблем с акумулатора. Имам в предвид, че всяка зима като паднат температурите и чисто нов акумулатор 100АН, 800А стартов ток започва да върти като стар боклук. Нямам отечка, нормално зарежда, мерих и когато върти стартера всичко било в норми, но пак проблем.
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

    Comment


    • #47
      На ГТВ с туйнспарк също в книгата пише 70Аh - каква е логиката на 166 да е 100 със същия двигател и същото място на батерията..?
      На 145 QV беше 62Аh, предполагам понеже седи на не повече от половин метър от алтернатора...

      Comment


      • #48
        Защо само на дизела е 100 - заради компресията.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от nvladev Покажи съобщение
          Колеги, някой имал ли е проблем с акумулатора. Имам в предвид, че всяка зима като паднат температурите и чисто нов акумулатор 100АН, 800А стартов ток започва да върти като стар боклук. Нямам отечка, нормално зарежда, мерих и когато върти стартера всичко било в норми, но пак проблем.
          една профилактика на стартера и проблема ти е решен,гаранция е пълен с гняс.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от dani_ku4eto Покажи съобщение
            една профилактика на стартера и проблема ти е решен,гаранция е пълен с гняс.
            ok ще пробвам!
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

            Comment


            • #51
              А свещичките как са ти?
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #52
                Ето ви един линк на Varta,всеки да гледа и да преценява сам какъв акумулатор ще сложи.
                Иначе за бензиновите тук дават от 70Аh до 77Аh даже и за V6.
                http://www.varta-automotive.com/inde...&lang=en&range=

                Comment


                • #53


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                    А свещичките как са ти?
                    Свещите са ОК.
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      И въпроса е какво е наложило това, какво се е променило в бензиновите двигатели и коли?
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        И въпроса е какво е наложило това, какво се е променило в бензиновите двигатели и коли?
                        Технически - нищо. Просто въвеждане на нови стандарти.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          И въпроса е какво е наложило това, какво се е променило в бензиновите двигатели и коли?
                          Не търси логика в италианската инженерна мисъл 100Аh е акумулатор за голям дизелов микробус или за малко камионче .. може да са го смятали докато чакаш жената да напазари да си играеш с ел. седалките напред-назад на изгасена кола.
                          Last edited by code; d.m.y г., 22:15.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Не търси логика в италианската инженерна мисъл 100Аh е акумулатор за голям дизелов микробус или за малко камионче .. може да са го смятали докато чакаш жената да напазари да си играеш с ел. седалките напред-назад на изгасена кола.
                            Когато купувам акумулатор ме питат дали е за джип
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #59
                              Тя 9-ката ми е със 70Ah - дизел как пък да не сложа на 6-цата 100 !? За 2,4 - 90 или 100 ок, ама за бензин да разкарваш тоя кютук в багажника е много тъпо.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                Тя 9-ката ми е със 70Ah - дизел как пък да не сложа на 6-цата 100 !? За 2,4 - 90 или 100 ок, ама за бензин да разкарваш тоя кютук в багажника е много тъпо.
                                Не знам как е при други марки коли от подобен клас
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X